Spotkanie Warmińsko-Mazurskiego Klubu Trenerów Zarządzania MATRIK

Spotkanie Warmińsko-Mazurskiego Klubu Trenerów Zarządzania MATRIK

Wirtualna rzeczywistość w szkoleniach – gra VR „Misja księżyc” i dyskusja.

Olsztyn

10.04.2018, 17:00-21:00

 

Otwarcie rejestracji: 31.03.2018

Zamknięcie rejestracji: 10.04.2018

 

 

Temat warsztatu

Wirtualna rzeczywistość w szkoleniach – gra VR „Misja Księżyc” i dyskusja.

Osoba prowadząca

Roman Iwasieczko

Trener biznesu, Coach ICC, Master NLP, HR Biznes Partner. Współzałożyciel VR Training Sp. z o.o. – pierwszej w Polsce firmy wykorzystującej wirtualną rzeczywistość w szkoleniach miękkich. Współzałożyciel Self Training Sp. z o.o. – producenta informatycznych symulacji szkoleniowych z zakresu negocjacji WINegocjacje.com

Od 2000 roku trener biznesu, umiejętności negocjacyjnych, sprzedażowych, motywacyjnych i menedżerskich. W ramach realizowanych projektów zajmuje się rozwojem kadry kierowniczej, programami sprzedażowymi, rekrutacyjnymi i outplacementowymi. Tworzy i realizuje badania typu Assessment Center, Development Center oraz oceny 360 stopni. Swoje doświadczenia i umiejętności przekazuje poprzez szkolenia, coachingi, wdrożenia, certyfikacje, superwizje i rozwój kadry trenerów wewnętrznych w firmach. Posiada bogate, praktyczne doświadczenie w sprzedaży, negocjacjach biznesowych, rekrutacji, zarządzaniu zespołami handlowymi, rozwijaniu kadry menedżerskiej oraz zarządzaniu projektami szkoleniowymi (10 lat stanowiska menedżerskie, 5 lat Szef Projektu Szkoleniowego, 3 lata HR Biznes Partner). W ramach prowadzonych szkoleń i warsztatów wykorzystuje autorskie, fabularne gry szkoleniowe; innowacyjne, komputerowe symulacje biznesowe oraz aplikacje wirtualnej rzeczywistości, których jest pomysłodawcą i współproducentem. Posiada następujące certyfikaty: Coach ICC, Praktyk i Master NLP (The Society of Neuro-Linguistic Programming – Christina Hall), Insights Discovery, Hogan Assessment Certification, HRD BP. Ponad 7000 zrealizowanych godzin szkoleniowych; ponad 500 godzin szkoleń typu „Train the Trainers”; ponad 100 godzin wstąpień jako mówca inspiracyjny – Konferencje, Targi Pracy, eventy biznesowe i kulturalne; ponad 600 godzin Assessment & Development Center; ponad 1000 godzin prowadzonych rekrutacji; ponad 5000 godzin pracy coachingowej – live coaching, business coaching, coaching & training on the job, executive coaching, outplacement & career coaching.

W poprowadzeniu warsztatu Romanowi pomoże:

Marta Malinowska

Pasjonatka komunikacji. W tym obszarze szkoli pomagając ludziom rozumieć oraz wyrażać uczucia i intencje, by osiągać oczekiwane efekty. Trenerka (Projekt S) z długoletnim doświadczeniem menedżerskim w marketingu i rozwoju rynku. Uzyskała dyplom trenerki biznesu i certyfikat trenerski DISC. Ukończyła pedagogikę, marketing oraz studia z zakresu budowania strategii społecznej odpowiedzialności biznesu (SCR). Pomaga zespołom w rozwoju umiejętności budowania relacji z klientami. Menedżerów wspiera w podnoszeniu standardów zarządzania zespołem i rozwijaniu kompetencji przywódczych. Pracując z ludźmi skupia się na podniesieniu efektywności komunikacji oraz rozwoju mocnych stron. Wartości, którymi kieruje się w pracy to szacunek i zaufanie. Przekazuje je uczestnikom swoich szkoleń.

Gra – Misja Księżyc

Uczestnicy wcielają się w rolę tajnej organizacji, której celem jest bezpieczne przetransportowanie setek milionów Ziemian pomiędzy planetami. Aby tego dokonać muszą poznać zasady budowania statków kosmicznych zdolnych do zrealizowania takiego zadania. Niestety nie potrafią tego robić, ale wiadomo, że umiejętność taką posiadają pozaziemskie cywilizacje. Statek kosmiczny jednej z nich rozbił się na planecie Wenus. Dokonując oględzin wraku można skopiować ich działanie. Ale niestety został on skradziony przez organizację terrorystyczną, która za jego zwrot żąda okupu. Jeśli nie dostanie go na czas – zniszczy pozostałości statku. Jako, że z terrorystami się nie negocjuje, uczestnicy muszą jak najszybciej go odnaleźć. Jeśli nie zrobią tego dostatecznie szybko terroryści dotrzymają słowa. Czas zatem, z pomocą wirtualnej rzeczywistości, wyruszyć w kosmos…

Gra podzielona jest na dwie części: pierwsza to zebranie i analiza informacji z dostępnych źródeł i dokładne ustalenie miejsca gdzie znajduje się wrak. Druga to opłacenie kosztów odzyskania wraku (analizy i transportu).

Uczestnicy kolejno będą udawać się na Księżyc, gdzie można znaleźć cenne wskazówki od świadków zdarzeń, które miały miejsce na Wenus, aby zrealizować cel gry. Wśród księżycowych kraterów znajdują się miejsca, które dostarczą niezbędnych wskazówek do tego, aby misja zakończyła się sukcesem.

Perfekcja w odwzorowaniu powierzchni Księżyca, połączona z efektem immersji (pełnego zanurzenia się w wykreowanym świecie) jaki daje wirtualna rzeczywistość, sprawia, że uczestnicy doświadczą niespotykanej dotąd kumulacji emocji. Wynikają one nie tylko z pasjonującego celu gry ale z możliwości przebywania wśród zapierających dech w piersiach, krajobrazach jakie mogły być do tej pory udziałem jedynie kosmonautów, którzy mieli okazję przebywać i poruszać się po Księżycu.

Dlaczego wirtualna rzeczywistość

Szkolenia prowadzone z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości, charakteryzują się niespotykaną efektywnością. Dzieje się tak dzięki temu, że uczestnicy w pełni zanurzają się w świat, w którym mogą poznawać, ćwiczyć i rozwijać pożądane kompetencje, zapominając, że są na sali szkoleniowej, nie zwracając uwagi na innych uczestników, czy nawet trenera. Całkowicie pochłonięci są wykonywaniem zaprojektowanych zadań, a po ich realizacji potrafią skutecznie wdrażać je w realnym świecie i nabywają praktycznych umiejętności co i jak robić w swojej pracy.

Prowadzenie szkoleń z wykorzystaniem rzeczywistości wirtualnej jest rozwiązaniem innowacyjnym i niestandardowym. W związku z tym, że jest to technologia dopiero wdrażana na świecie, szkolenie w takiej formie jest gwarancją nowych, niespotykanych dotąd, emocjonujących przeżyć, których celem jest maksymalne zaangażowanie uczestników w szkolenie i wysoki efekt rozwijający pożądane kompetencje.

Wirtualna rzeczywistość nie narzuca żadnych ograniczeń. Sprawia, że każde szkolenie staje się niepowtarzalnym przeżyciem, które, dzięki towarzyszącym mu emocjom, głęboko zapada w pamięć na poziomie przekazywanej wiedzy oraz niepostrzeżenie szlifuje i utrwala zdobywane umiejętności, a także kształtuje pożądane postawy. 

 

Spotkanie i warsztat odbędzie się w Klubie Pracowników UWM Baccalarium na terenie Kampusu Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - Kortowo, ul. Prawocheńskiego 4A).

Prosimy o potwierdzenie udziału w spotkaniu i dokonanie opłaty w wysokości 30 zł do 9 kwietnia 2018 (poniedziałek) do godziny 20:00 w systemie Competit: http://competit.pl/w/1618/.

Spotkanie przewidziane jest na maksymalnie 24 osoby. Decyduje kolejność zgłoszeń!

Zapraszam serdecznie,

Michał Czajkowski

 

Płatności odbywają się poprzez Przelewy24